نحوه چاپ تراکت

نحوه چاپ تراکت

واحد دفتر فنی بهارچاپ مجهز به دستگاه های چاپ دیجیتال تراکت می باشد که این امر باعث کیفیت بیشتر و بهتر در نحوه تحویل به مشتری است.

دستگاه های زیادی موجود است که امر تراکت را آسان ، قیمت را کمتر ولی کیفیت را کاملا پایین تحویل می دهد از آنجا که در امر تبلیغات کیفیت اصل مهم آن است به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می کنیم که در قدم اول که آن چاپ تراکت تبلیغاتی است از کیفیت های دیجیتال استفاده نمایید در بعضی از موارد واحد دفتر فنی سایت اقدام به چاپ ویژه در فیلد سایت می کند و این بیش از پیش مقرون به صرفه بودن برای مشتری را رقم می زند.

تراکت های تبلیغاتی بر دو نوع هستند که در ذیل به شرح آنها می پردازیم :

تراکت های سیاه سفید

یکی از مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین راه اولیه برای تبلیغات تراکت های سیاه و سفید می باشد. حداقل سفارش آنها 1000 عدد A5 و یا 2000 عدد A6 در رنگ های مختلف است.چاپ بر روی آنها سیاه و سفید است ولی کاغذ مصرفی برای آن از رنگ های جلب توجه کننده استفاده می شود این مدل تبلیغات فقط روی کاغذ گفته شده به صورت یک رو یا دورو می باشد.

تراکت های رنگی

بهترین و شکلیل ترین و پرطرفدار ترین نوع تبلیغات تراکت های رنگی است به این دلیل که مشتری از تمام جزئیات تبلیغ کننده اطلاع کسب کرده و برای نیاز خود می توان تصمیم درست را بگیرد این مدل تبلیغات بر دو نوع کاغذ معمولی و کاغذ گلاسه یک رو و دورو انجام می شود.

یکی از مهم ترین و بهترین فرآیند های تبلیغاتی این روند این است که امکان چاپ عکس های فعالیت تجاری شما وجود دارد و از آنجا که عامه مردم بیشتر به عکس فعالیت تجاری شما توجه می کنند یکی از جذاب ترین روندهای تبلیغات محسوب می شود. حداقل سفارش این نوع تراکت 4000 عدد A5 و یا 8000 عدد A6 می باشد.

نظرات کاربران و خریداران 0 نظر

لطفا منتظر بمانید

محصول به لیست خرید شما اضافه شد

محصول از لیست حذف شد